pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Budowanie relacji z klientem biblioteki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372053268
ISBN: 978-83-7205-326-8
Data: 2014-08-22
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi zbiór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych, która została zorganizowana przez Bibliotekę Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Przedstawione w publikacji zagadnienia dotyczą:
-relacji biblioteki z klientami wewnętrznymi (studenci, pracownicy naukowi, bibliotekarze, działy uczelni), w tym:
badania klienta,
-budowania efektywnego zespołu,
-zarządzania,
-zakłóceń w relacjach (stres, mobbing),
-relacji biblioteki z klientami zewnętrznymi:
-dostawcami (księgarze, wydawcy, hurtownicy, dostawcy programów i baz danych, prenumeratorzy, darczyńcy, introligatorzy),
-pośrednikami (inne biblioteki, organizacje, stowarzyszenia, środki masowego przekazu),
narzędzi komunikacji biblioteki z klientem.

Monografia może być inspiracją do szerszej dyskusji na temat budowania relacji różnego typu bibliotek z klientem. Jest adresowana do bibliotekarzy, studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem bibliotekami naukowymi.

Książka "Budowanie relacji z klientem biblioteki" - Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r.