Budowanie relacji z klientem biblioteki
Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788372053268 |
ISBN: | 978-83-7205-326-8 |
Data: | 2014-08-22 |
Opis książki:
Książka stanowi zbiór artykułów zaprezentowanych na XV Ogólnopolskiej Konferencji Bibliotek Wyższych Szkół Niepublicznych, która została zorganizowana przez Bibliotekę Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Przedstawione w publikacji zagadnienia dotyczą:
-relacji biblioteki z klientami wewnętrznymi (studenci, pracownicy naukowi, bibliotekarze, działy uczelni), w tym:
badania klienta,
-budowania efektywnego zespołu,
-zarządzania,
-zakłóceń w relacjach (stres, mobbing),
-relacji biblioteki z klientami zewnętrznymi:
-dostawcami (księgarze, wydawcy, hurtownicy, dostawcy programów i baz danych, prenumeratorzy, darczyńcy, introligatorzy),
-pośrednikami (inne biblioteki, organizacje, stowarzyszenia, środki masowego przekazu),
narzędzi komunikacji biblioteki z klientem.
Monografia może być inspiracją do szerszej dyskusji na temat budowania relacji różnego typu bibliotek z klientem. Jest adresowana do bibliotekarzy, studentów bibliotekoznawstwa i informacji naukowej oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnym zarządzaniem bibliotekami naukowymi.
Książka "Budowanie relacji z klientem biblioteki" - Janina Przybysz, Paweł Pioterek, Mariusz Nowak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2014 r.