Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2011 |
Ilość stron: | 367 s. |
EAN: | 9788362363308 |
ISBN: | 978-83-62363-30-8 |
Data: | 2015-10-15 |
Opis książki:
Radosław Kossakowski przekonuje, że idee buddyjskie mogą koegzystować z innymi koncepcjami na różnych poziomach rozpatrywania, że buddyzm jest praktyczną filozofią „dopasowaną” do gustów zindywidualizowanych przedstawicieli Zachodu. Buddyzm może przekładać się również na szerszy kontekst, czego egzemplifikacje znajdujemy również w tej pracy. Wskazane zostały liczne przykłady wykorzystywania buddyzmu do próby „naprawy” społeczeństwa konsumpcyjnego, począwszy od świadomego konsumeryzmu, opartego na duchowym fundamencie, aż do wykorzystania buddyzmu w ekonomii i w rozwoju społecznej integracji (niesienie pomocy bezdomnym, prowadzenie medytacji w zakładach penitencjarnych).
Z recenzji prof. dr. hab. Leszka Karczewskiego
Książka "Budda w kulturze konsumpcji" - Radosław Kossakowski - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 367 stron i została wydana w 2011 r. Cena 30.16 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.