Tytuł książki:
Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce
Autor książki:
Mariusz Kolczyński, Marek Mazur
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Sejmowe |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 348 s. |
Wymiar: | 145x210 mm |
EAN: | 9788370599027 |
ISBN: | 978-83-7059-902-7 |
Data: | 2009-10-19 |
31.36
pozycja dostępna
Wyślemy w czasie: 21 dni
×
Opis książki:
Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej. Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.
Książka "Broń masowego wrażenia. Kampania wyborcza 2007 r. w Polsce" - Mariusz Kolczyński, Marek Mazur - oprawa miękka - Wydawnictwo Sejmowe. Książka posiada 348 stron i została wydana w 2009 r. Cena 31.36 zł. Zapraszamy na zakupy!