Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | IMP |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 238 s. |
Wymiar: | 180x235 mm |
EAN: | 9788391263068 |
ISBN: | 978-83-9126-306-8 |
Data: | 2009-10-27 |
Opis książki:
"Marka dla Polski" to program wprowadzenia Polski do elitarnego klubu krajów markowych. Wyrazista i mocna marka narodowa najlepiej sprzedaje kraj - jego produkty, usługi, miejsca, wytwory kultury czy wydarzenia. Zbudujemy ją lepiej i szybciej, ucząc się na cudzych doświadczeniach i błędach.
Ameryka od samego początku w XVIII w. była wymyślona, zaplanowana, zrealizowana, zarządzana i sprzedawana jak marka. W rezultacie stała się najpotężniejszą i najlepiej kupowaną marką w dziejach. A amerykańskie marki firmowe i handlowe dominują w każdej prawie dziedzinie gospodarki, kultury, rozrywki, sportu czy mediów.
Brand America. Tajemnica megamarki to fascynująca opowieść o tym, jak powstała marka Ameryka, jak nabrała siły, podbiła świat i stała się bezkonkurencyjną potęgą, i jak w ciągu kilku lat popadła w dramatyczne tarapaty. Bezcenne dla budowanej od podstaw marki POLSKA studium przypadku i źródło inspiracji.
Książka "Brand America. Tajemnica megamarki" - Simon Anholt, Jermy Hildreth - oprawa miękka - Wydawnictwo IMP. Książka posiada 238 stron i została wydana w 2009 r.