Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Dr Lex |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 944 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788379221288 |
ISBN: | 978-83-7922-128-8 |
Data: | 2014-07-10 |
Opis książki:
Zestaw 2 leksykonów: Leksykon komunikacji medialnej Objaśnia znaczenie 750 stosowanych współcześnie w medioznawstwie i komunikowaniu (prasa, radio, telewizja, film, Internet itp.) terminów i zwrotów, które często pojawiają się w środkach masowego przekazu, polityce, biznesie i nauce, uwzględniając inspirujący w tej dziedzinie wpływ NOWYCH MEDIÓW. Leksykon zawiera słownik polsko-angielski i angielsko-polski objaśnianych haseł.Boss Leksykon Proponowany Państwu BOSS LEKSYKON stanowi najobszerniejsze obecnie na naszym rynku kompendium wiedzy z niemal wszystkich dziedzin ekonomii. Można w tym przypadku powiedzieć, że jest leksykonem interdyscyplinarnym a równocześnie intertekstualnym. Proponuje bowiem Państwu szeroki wachlarz narracji biznesowej, wyjaśniając znaczenie funkcjonujących w tej współcześnie ważnej dziedzinie terminów. Zawiera około 5 000 pojęć i terminów, używanych aktualnie przez ludzi biznesu na całym świecie. Są to zatem hasła z zakresu organizacji i zarządzania. Finansów i bankowości. Obrotu giełdowego papierami wartościowymi. Prawa międzynarodowego i podatków. Ubezpieczeń i transportu kolejowego, morskiego i lotniczego.
Książka "BOSS Leksykon / Leksykon komunikacji medialnej. ZESTAW" - Wacław Smid - oprawa miękka - Wydawnictwo Dr Lex. Książka posiada 944 stron i została wydana w 2014 r.