pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Bollywood w marketingu międzynarodowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Warszawska Firma Wydawnicza
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 144x206 mm
EAN: 9788378052357
ISBN: 978-83-7805-235-7
Data: 2012-07-11
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Oddajemy do rąk Czytelnika książkę niezwykłą, pełną pasji i zachwytu opowieść o zjawisku, jakim jest - sam w sobie - Shah Rukh Khan, ikona kina Bollywood. Autorka ze swadą i znawstwem kreśli przed nami ścieżkę artystyczną genialnego aktora, który przyczynił się do rozsławienia kinematografii indyjskiej i stał się bożyszczem milionów fanów na całym świecie. Do ich potężnego grona zalicza się niewątpliwie również Autorka - jej fascynacja i podziw dla talentu artysty przezierają z każdego wersu niniejszego opracowania. Należy zdecydowanie podkreślić, że nie jest to ślepy zachwyt osoby nieprzygotowanej teoretycznie do recepcji dzieł literackich i filmowych. Wręcz przeciwnie: znakomite rozeznanie w teorii literatury i muzyki, szeroki kontekst kulturowy i socjologiczny, znajomość tekstów kultury różnych epok i cywilizacji umożliwia Autorce odbiór dzieł filmowych na poziomie profesjonalnego krytyka. Z drugiej strony - doskonała znajomość zagadnień z zakresu marketingu i budowania wizerunku pozwala jej spojrzeć na aktora okiem specjalisty i dostrzec w nim nie tylko fenomenalnego artystę, ale też produkt marketingowy. Ta strona geniuszu Shah Rukh Khana nie mniej Autorkę zachwyca. Umiejętność tworzenia oraz konsekwentnego rozwoju i upowszechnienia na świecie swej marki dowodzi, że Shah Rukh Khan to nie tylko świetny aktor, ale też błyskotliwy strateg budowania wizerunku.

Podążajmy za Autorką, towarzysząc jej w obserwacji fascynującej drogi artystycznego rozwoju ikony filmu indyjskiego i rozsmakujmy się w odbiorze tych wszystkich wartości, jakie ma nam do zaoferowania kinematografia Bollywood.

Książka "Bollywood w marketingu międzynarodowym" - Bożena Sowarska-Wyszyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Warszawska Firma Wydawnicza. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2012 r.