Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Warszawska Firma Wydawnicza |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 182 s. |
Wymiar: | 144x206 mm |
EAN: | 9788378052357 |
ISBN: | 978-83-7805-235-7 |
Data: | 2012-07-11 |
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Oddajemy do rąk Czytelnika książkę niezwykłą, pełną pasji i zachwytu opowieść o zjawisku, jakim jest - sam w sobie - Shah Rukh Khan, ikona kina Bollywood. Autorka ze swadą i znawstwem kreśli przed nami ścieżkę artystyczną genialnego aktora, który przyczynił się do rozsławienia kinematografii indyjskiej i stał się bożyszczem milionów fanów na całym świecie. Do ich potężnego grona zalicza się niewątpliwie również Autorka - jej fascynacja i podziw dla talentu artysty przezierają z każdego wersu niniejszego opracowania. Należy zdecydowanie podkreślić, że nie jest to ślepy zachwyt osoby nieprzygotowanej teoretycznie do recepcji dzieł literackich i filmowych. Wręcz przeciwnie: znakomite rozeznanie w teorii literatury i muzyki, szeroki kontekst kulturowy i socjologiczny, znajomość tekstów kultury różnych epok i cywilizacji umożliwia Autorce odbiór dzieł filmowych na poziomie profesjonalnego krytyka. Z drugiej strony - doskonała znajomość zagadnień z zakresu marketingu i budowania wizerunku pozwala jej spojrzeć na aktora okiem specjalisty i dostrzec w nim nie tylko fenomenalnego artystę, ale też produkt marketingowy. Ta strona geniuszu Shah Rukh Khana nie mniej Autorkę zachwyca. Umiejętność tworzenia oraz konsekwentnego rozwoju i upowszechnienia na świecie swej marki dowodzi, że Shah Rukh Khan to nie tylko świetny aktor, ale też błyskotliwy strateg budowania wizerunku.Podążajmy za Autorką, towarzysząc jej w obserwacji fascynującej drogi artystycznego rozwoju ikony filmu indyjskiego i rozsmakujmy się w odbiorze tych wszystkich wartości, jakie ma nam do zaoferowania kinematografia Bollywood.
Książka "Bollywood w marketingu międzynarodowym" - Bożena Sowarska-Wyszyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Warszawska Firma Wydawnicza. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2012 r.