Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Akademickie DIALOG |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 393 s. |
Wymiar: | 135x205 mm |
EAN: | 9788388938757 |
ISBN: | 83-88938-75-4 |
Data: | 2007-01-30 |
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Pierwowzorem bohatera powieści jest megagwiazda kina indyjskiego lat 70. i 80. Amitabh Bachhan. Bollywood jest światem w Polsce prawie w ogóle nieznanym. Powieśc rozjaśnia odrobinę ten mrok niewiedzy. Bardzo zabawna z początku, napisana z humorem i dystansem, pełna ironii, w miarę rozwoju akcji ma w sobie coraz więcej goryczy. Kulisy bombajskiego przemysłu filmowego są zupełnie inne niż rzeczywistośc, którą tworzą na ekranach. Pieniądze i polityka mogą zepsuć wiekszośc gwiazd.
Książka "Bollywood (Show business)" - Shashi Tharoor - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademickie DIALOG.