Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ZNAK |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 336 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788324018642 |
ISBN: | 978-83-240-1864-2 |
Data: | 2011-11-07 |
Cena wydawcy: 32.90 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Hołownia i Prokop w elektryzującej rozmowie.
Zderzenie dwóch odmiennych spojrzeń na religię, kulturę i świat mediów.
Jezus jako marketingowiec, pożytki płynące z noszenia habitu, różnica między Bogiem a idolem, urok pieniędzy i problemy z wolną wolą - to tylko niektóre wątki tej zaskakującej konfrontacji.
Książka "Bóg, kasa i rock n roll" - Szymon Hołownia, Marcin Prokop - oprawa miękka - Wydawnictwo ZNAK. Książka posiada 336 stron i została wydana w 2011 r.