
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Konemann |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 480 s. |
Wymiar: | 275x310 mm |
EAN: | 9783833121241 |
ISBN: | 3-8331-2124-6 |
Data: | 2009-03-31 |
Cena wydawcy: 82.59 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Album w polskiej wersji językowej. BMW to ucieleśnienie sportowego charakteru, dynamiki zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji. Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy, jak głosi hasło reklamowe monachijskiej firmy. Ten sportowy image ma długą tradycję - przejawiał się już na początku lat trzydziestych w pierwszych produktach firmowanych charakterystycznym biało-niebieskim emblematem, symbolizującym obracające się śmigło.
Książka "BMW" - Rainer W. Schlegelmilch, Hartmut Lehbrink, Jochen von Osterroth - oprawa twarda - Wydawnictwo Konemann. Książka posiada 480 stron i została wydana w 2005 r.