pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Blender. Mistrzowskie animacje 3D

Autor książki:

Tony Mullen

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 496 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788324625581
ISBN: 978-83-246-2558-1
Data: 2010-03-30
Cena wydawcy: 79.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wyjdź poza standardową wiedzę i poznaj sekretne możliwości Blendera
  • Jak stosować sprytne metody szybkiego zaznaczania czy grupowania elementów 3D i manipulowania nimi?
  • Jak komponować wideoklipy przy użyciu węzłów?
  • Jak tworzyć efekty specjalne za pomocą tekstur?

Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał. Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem.

Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera. Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!

  • Ustawianie opcji Blendera
  • Usprawnianie metod pracy
  • Manipulowanie obiektami
  • Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczości
  • Funkcja Retopo
  • Tekstury i ich mapowanie
  • Animowanie maski elementów niepożądanych
  • Środowisko programistyczne Pythona
  • Skrypty Pythona w Blenderze
  • Manipulowanie siatkami, obiektami i krzywymi IPO
  • Przygotowywanie scen dla silnika gier
Sięgnij po mistrzowską wiedzę i twórz porywające animacje 3D

Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" - Tony Mullen - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 496 stron i została wydana w 2010 r.