pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Blender. Kompendium

Autor książki:

Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 880 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788324608249
ISBN: 83-246-0824-9
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 99.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

  • Interfejs i funkcje programu Blender
  • Edytowanie obiektów i tekstu
  • Stosowanie Modifiers
  • Przygotowywanie materiałów i tekstur
  • Modelowanie poprzez mapowanie UV
  • Korzystanie z funkcji System Nodes
  • Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem
  • Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body)
  • Wprowadzenie do animacji
  • Stosowanie filtrów Constraints
  • Renderowanie obrazów

Książka "Blender. Kompendium" - Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 880 stron i została wydana w 2007 r.