Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Książnica |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 100x160 mm |
EAN: | 9788325000271 |
ISBN: | 978-83-2500-027-1 |
Data: | 2006-01-19 |
Opis książki:
Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości. Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku. Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy. Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie. Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowanianieruchomościami jest trudna do zrozumienia.
Książka "Blask złota. Seria: Powieści sercem pisane" - Jadwiga Courths-Mahler - oprawa miękka - Wydawnictwo Książnica. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2007 r.