pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów

Autor książki:

Marek Sokołowski

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 158x222 mm
EAN: 9788380195417
ISBN: 978-83-8019-541-7
Data: 2016-10-26
27.22 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Tytuł niniejszej monografii w celowy sposób nawiązuje do tytułu książki Blask wiary. Wizja teologiczna Jana Pawła II kardynała Avery Dullesa, jezuity i wieloletniego wykładowcy teologii w Fordham University w Nowym Jorku, który przedstawił w niej teologiczną myśl Jana Pawła II zawartą na kartach różnych pism nauczania papieskiego: encyklik, adhortacji i listów. Nasze opracowanie nie jest tak szeroko pomyślane, koncentrujemy się w nim na dwóch kwestiach kluczowych, jakimi są z naszego punktu widzenia próba portretowania zarówno religii, duchowości, jak i sacrum we współczesnych mediach. Mamy nadzieję, że różnorodne spektrum zagadnień zaprezentowane przez zespół Autorów pozwoli lepiej zrozumieć problematykę współczesnych mediów oraz wielorakie inspiracje, jakie czerpią one z religii i nauki Kościoła katolickiego.

Marek Sokołowski

Książka "Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów" - Marek Sokołowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2016 r. Cena 27.22 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.