Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów
Marek Sokołowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 166 s. |
Wymiar: | 158x222 mm |
EAN: | 9788380195417 |
ISBN: | 978-83-8019-541-7 |
Data: | 2016-10-26 |
Opis książki:
Tytuł niniejszej monografii w celowy sposób nawiązuje do tytułu książki Blask wiary. Wizja teologiczna Jana Pawła II kardynała Avery Dullesa, jezuity i wieloletniego wykładowcy teologii w Fordham University w Nowym Jorku, który przedstawił w niej teologiczną myśl Jana Pawła II zawartą na kartach różnych pism nauczania papieskiego: encyklik, adhortacji i listów. Nasze opracowanie nie jest tak szeroko pomyślane, koncentrujemy się w nim na dwóch kwestiach kluczowych, jakimi są z naszego punktu widzenia próba portretowania zarówno religii, duchowości, jak i sacrum we współczesnych mediach. Mamy nadzieję, że różnorodne spektrum zagadnień zaprezentowane przez zespół Autorów pozwoli lepiej zrozumieć problematykę współczesnych mediów oraz wielorakie inspiracje, jakie czerpią one z religii i nauki Kościoła katolickiego.
Marek Sokołowski
Książka "Blask religii. Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów" - Marek Sokołowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2016 r. Cena 24.40 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.