Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 170x245 mm |
EAN: | 9788326407390 |
ISBN: | 978-83-2640-739-0 |
Data: | 2012-02-28 |
Opis książki:
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które odpowiada współczesnym uwarunkowaniom biznesowym. Analizie poddano kilkanaście polskich firm, z którymi autor miał okazję się zetknąć jako osoba bezpośrednio zaangażowana w zarządzanie (Redan), jako doradca (m Bank, Multibank, Tubądzin, Aflofarm) lub jako analityk (RMF FM, Kruk, Sphinx, Dr Irena Eris, Atlas, Monnari, onet.pl, Kolporter). Propozycja nowego paradygmatu biznesu była także weryfikowana podczas współpracy szkoleniowo-konsultacyjnej z firmami międzynarodowymi, takimi jak Unilever, Abbott, Microsoft czy HP.
Książka "Biznes nowych możliwości" - Robert Kozielski - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2012 r.