Biznes międzynarodowy. Obszary decyzji strategicznych
Marcin K. Nowakowski
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Key Text |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 460 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788387251666 |
ISBN: | 83-87251-66-6 |
Data: | 2009-03-27 |
Opis książki:
Podręcznik obejmuje podstawowy wykład biznesu międzynarodowego podporządkowany koncepcji przedsiębiorstwa widzianego jako uczestnika międzynarodowych strategii i międzynarodowych operacji. Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych. Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.
Książka "Biznes międzynarodowy. Obszary decyzji strategicznych" - Marcin K. Nowakowski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Key Text. Książka posiada 460 stron i została wydana w 2000 r. Cena 11.08 zł. Zapraszamy na zakupy!