Tytuł książki:
Biznes internetowy. Strategie i modele
Autor książki:
Allan Afuah, Christopher L. Tucci
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Oficyna Ekonomiczna |
Rok wyd.: | 2003 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 545 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788388597848 |
ISBN: | 83-8859-784-1 |
Data: | 2008-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Szczegółowo omówione zagadnienia : właściwości Internetu, które są zapowiedzią transformacji warunków konkurencji w licznych branżach, analiza modeli biznesu internetowego i metodyka ich oceny, konfiguracje wartości stanowiące podstawę tworzenia wartości dodanej, sposób wyceny spółek interenetowych i metody ich finansowania, rola otoczenia konkurencyjnego i makroekonomicznego firmy jako czynników określających rentowność i wpływających na kształt modeli biznesowych.
Książka "Biznes internetowy. Strategie i modele" - Allan Afuah, Christopher L. Tucci - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 545 stron i została wydana w 2003 r.