Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 250x290 mm |
EAN: | 978830114615302 |
ISBN: | 83-0114-615-X |
Data: | 2009-09-07 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Kultowa książka o plakacie reklamowym nareszcie w Polsce! To nieoceniona książka dla twórców reklamy, grafików, studentów uczelni i wydziałów artystycznych, pracowników działów marketingu i reklamy oraz wszystkich związanych zawodowo z branżą reklamową. Znana na całym świecie i powszechnie uważana na biblię reklamy zewnętrznej. Opisuje jak powstała ta komercyjna sztuka i jak się rozwija.
Pokazuje jaką rolę pełni plakat i jakpracuje" w kampanii reklamowej, podając przykłady skutecznych i źle przeprowadzonych kampanii.
Książka "Billboard. Reklama otwartej przestrzeni" - David Bernstein - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2005 r.