Biblioteka Księgowego nr 11/2008. Reprezentacja i reklama
Wiesława Moczydłowska, Maria Pawlak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | INFOR Grupa |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788361599104 |
ISBN: | 978-83-6159-910-4 |
Data: | 2009-02-10 |
Opis książki:
Reprezentacja i reklama to dwa filaryobecności firmy na rynku". Od działań reklamowych i reprezentacyjnych zależy zarówno budowanie marki przedsiębiorstwa, nawiązywanie kontaktów handlowych, zdobywanie nowych rynków zbytu, jak również - w konsekwencji - wielkość osiąganego przez firmę przychodu. Sfera ta pozostaje również jedną z najbardziej skomplikowanych i powodujących problemy interpretacyjne. Brak definicji ustawowych reprezentacji i reklamy oraz pomysłowość i szybka ewolucja działań promocyjnych i reklamowych sprawiają, że przedsiębiorcy przy kwalifikacji tych działań nie mają oparcia w jasno sprecyzowanych przepisach oraz jednolitej linii orzecznictwa. Dlatego niniejszy poradnik prezentuje - obok zasad ogólnych - interpretacje organów skarbowych oraz orzecznictwo sądowe najczęściej powtarzających się w praktyce problemów z tego zakresu.
(ze wstępu Wiesławy Moczydłowskiej)
Książka "Biblioteka Księgowego nr 11/2008. Reprezentacja i reklama" - Wiesława Moczydłowska, Maria Pawlak - oprawa miękka - Wydawnictwo INFOR Grupa. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2000 r.