Tytuł książki:
Bestsellery. Literatura popularna odbiorcy. Empiryczne badania wspólczesnego czytelnictwa
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 158 s. |
Wymiar: | 165x240 mm |
EAN: | 9788322729809 |
ISBN: | 978-83-227-2980-9 |
Data: | 2009-06-25 |
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących ważne i aktualne zagadnienia dotyczące współczesnej kultury czytelniczej. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie o powody czytelniczych fascynacji głośnymi bestsellerami ostatnich lat: m. in. cyklem "Harry Potter", powieściami Paulo Coelho, Andrzeja Sapkowskiego, Joanny Chmielewskiej, Marii Nurowskiej. Inspiracje i działania płynące z kręgu literatury/kultury popularnej i rynku wydawniczego konfrontują oni z rzeczywistymi zachowaniami odbiorców.
Książka "Bestsellery. Literatura popularna odbiorcy. Empiryczne badania wspólczesnego czytelnictwa" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 158 stron i została wydana w 2009 r.