Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Al Sweigart
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 300 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788301196462 |
ISBN: | 978-83-0119-646-2 |
Data: | 2017-10-24 |
Opis książki:
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie "przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce "Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!
Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!
Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.
Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:
- Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!
- Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem
- Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu
- Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja
- Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek
- Platformer: gra inspirowana przez gry Super Mario Bros.
Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
Książka "Bawimy się, programując w Scratchu. Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier" - Al Sweigart - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 300 stron i została wydana w 2017 r.