pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 148 s.
Wymiar: 169x238 mm
EAN: 9788377848265
ISBN: 978-83-7784-826-5
Data: 2016-09-23
34.19 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia płaszczyznę komunikacyjną polskich kampanii wyborczych [...]. Sposób ujęcia problematyki (badania regionalnego rynku politycznego) to następny etap eksploracji mechanizmów kampanii politycznych/wyborczych na szczeblu lokalnym i regionalnym na Lubelszczyźnie (differentia specifica dorobku naukowego badaczek) [...]. Publikację należy zatem uznać za niezwykle potrzebną, zarówno naukowo (wybór problematyki, znakomity warsztat naukowo-badawczy Autorek, wysoka wartość wniosków badawczych), jak i dydaktycznie (prezentuje praktyczne zastosowanie podstawowych metod badawczych w analizie kampanii wyborczych).

Z recenzji dr hab. prof. UŚ Mariusza Kolczyńskiego

Książka "Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie" - Małgorzata Adamik-Szysiak, Agnieszka Łukasik-Turecka, Beata Romiszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 148 stron i została wydana w 2016 r. Cena 34.19 zł. Zapraszamy na zakupy!