Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Centrum Kreowania Liderów S.A. |
Rok wyd.: | 1993 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 251 s. |
Wymiar: | 144x206 mm |
EAN: | 9788385385219 |
ISBN: | 83-8538-521-5 |
Data: | 2008-12-02 |
Opis książki:
W ostatnich latach w bankowości polskiej zostało zatrudnionych ponad sto tysięcy osób. „Szlify" bankowe przyszło im zdobywać „w marszu". Tym osobom książka daje odpowiedź na pytanie: Jak skutecznie funkcjonować w banku? Natomiast pracowników z dłuższym stażem bankowym przekonuje, jak z dawnego urzędnika bankowego stawać się nowoczesnym bankowcem, Ponadto można się z niej dowiedzieć: Jak z petenta dawnego banku stawać się klientem - partnerem w interesach? Jednym słowem - autorzy przedstawiają model sylwetki polskiego bankowca, wchodzącego w orbitę bankowości zachodniej.
„Człowiek w banku", humanizm, kultura, etyka, etykieta - to wątki, jakie przewijają się przez wszystkie rozdziały tej pożytecznej publikacji. Pod tym względem recenzowana książka nie ma równej sobie w literaturze, nie tylko polskiej. Jest to podręcznik na jaki bankowcy czekali od dawna.
Egzamin ze znajomości treści tej książki zdają na co dzień szczególnie ci bankowcy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem bankowym.
Książka "Bankowcy i dobre obyczaje" - Edward Pietkiewicz, Stanisław Kałużny - oprawa miękka - Wydawnictwo Centrum Kreowania Liderów S.A.. Książka posiada 251 stron i została wydana w 1993 r.