Bankassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych
Magdalena Swacha-Lech
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375560305 |
ISBN: | 978-83-7556-030-5 |
Data: | 2008-12-02 |
Opis książki:
Poruszane w książce zagadnienia pomogą znaleźć Czytelnikowi odpowiedzi na wiele pytań dotyczących powiązań bankowo-ubezpieczeniowych. W tym kontekście szczególnie cenne wydają się być następujące obszary opracowania: uporządkowanie pojęć z zakresu połączeń instytucji finansowych, w tym zdefiniowanie terminu „bancassurance”, specyfikacja rodzajów powiązań instytucji bankowych i ubezpieczeniowych w zakresie realizacji strategii bancassurance, prezentacja występujących w Polsce związków bankowo-ubezpieczeniowych typu bancassurance z wyodrębnieniem współpracy o charakterze podmiotowym i przedmiotowym, próba oceny pierwszych efektów działalności bancassurance prowadzonej przez banki komercyjne, dokonana zarówno z punktu widzenia osiąganych korzyści, jak i zagrożeń generowanych podczas realizacji tej strategii, wskazanie czynników warunkujących sukces bancassurance.
Książka "Bankassurance. Sprzedaż produktów bankowo-ubezpieczeniowych" - Magdalena Swacha-Lech - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2008 r.