pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Bank na rynku finansowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 396 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326410529
ISBN: 978-83-2641-052-9
Data: 2010-10-25
pozycja niedostępna

Opis książki:

Analiza wyzwań stojących współcześnie przed bankami, regulatorami i innymi uczestnikami rynku finansowego wskazuje na konieczność ponownego przemyślenia roli banku i pozycji, jaką zajmuje on na rynku finansowym. Korzyści płynące z szerokiego zakresu oferowanych przez bank produktów i usług należy oceniać w szerszym kontekście - nie tylko pod względem efektywności operacyjnej banku, ale i efektywnego zarządzania ryzykiem i spójnego ładu korporacyjnego.
Celem książki jest ukazanie transformacji pozycji i funkcji, jakie pełni współczesny bank na rynku finansowym, oraz analiza nowych źródeł efektywności i synergii w działalności bankowej.
Takiej refleksji służyć ma kompleksowe omówienie: zagadnień związanych z konkurencyjnością, stabilnością i regulacją rynku bankowego w świetle tendencji globalnych, kondycji polskich banków, zarówno bankowości komercyjnej, jak i spółdzielczej oraz specjalistycznej, zmian w systemach regulacyjnych i zarządzaniu ryzykiem przez współczesny bank, zwłaszcza w kontekście wymogów UE i umów globalnych,obszarów, na których działa współczesny bank, ewolucji produktów i usług bankowych, kwestii związanych z badaniem efektywności banków, zarówno od strony teoretyczne!, jak i badań empirycznych, zagadnień kreowania wartości dla akcjonariuszy, rynku fuzji i przejęć, kwestii własności banków i realizowanego przez nie modelu biznesowego.
Publikacja jest wynikiem wspólnej pracy zespołu, który od dłuższego czasu zajmuje się rozwojem i efektywnością polskiego sektora bankowego, złożonego z pracowników naukowych Zakładu Bankowości Katedry Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a także zaproszonych ekspertów z innych jednostek UEK i innych ośrodków naukowych.

Książka "Bank na rynku finansowym" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 396 stron i została wydana w 2010 r.