Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta
Michał J. Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 736 s. |
Wymiar: | 210x297 mm |
EAN: | 9788301217594 |
ISBN: | 978-83-0121-759-4 |
Data: | 2021-04-22 |
Opis książki:
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika.
Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować.
Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych - zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
Książka "Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta" - Michał J. Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 736 stron i została wydana w 2021 r.