Badanie komunikacji/Projektowanie komunikacji vol. 3
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 450 s. |
Wymiar: | 140x230 mm |
EAN: | 9788366269415 |
ISBN: | 978-83-6626-941-5 |
Data: | 2020-11-17 |
Opis książki:
Tradycyjnie już w naszej serii prezentujemy szeroki zakres tematyczny, którego wspólnym mianownikiem jest komunikacja. Tym razem teksty odwołują się do czterech wybranych obszarów: (sub)kultur, wizerunków i konstruktów, dyskursu i komunikacji oraz praktyki projektowania. ()
Jak zawsze w przypadku kolejnych publikacji z serii Projektowanie komunikacji cenimy szeroki zakres tematyczny, jak i wielość podejść badawczych oraz metodologicznych. Mamy nadzieję, że tom, który oddajemy w Państwa ręce, będzie stanowić ciekawą lekturę i zainspiruje Państwa do refleksji nad różnymi zagadnieniami komunikacji. Wszak właśnie o ciekawość chodzi.
Książka "Badanie komunikacji/Projektowanie komunikacji vol. 3" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 450 stron i została wydana w 2020 r.