Badanie komunikacji vol. 2

Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Libron |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
EAN: | 9788366445017 |
ISBN: | 978-83-6644-501-7 |
Data: | 2019-12-11 |
Opis książki:
"W tomie tym udało się zgromadzić teksty ukazujące dość szeroki zakres badań komunikacji, skupiających się na trzech obszarach roboczych. Pierwszy z nich to obszar normalności oraz skalowań. Drugi koncentruje się na medialnym wymiarze komunikacji, trzeci z kolei pokazuje funkcjonowanie komunikacji w wymiarze, nazwijmy to, wirtualnym, internetowym. (...)
Szeroki zakres tematyczny oraz różnorodność podejść badawczych prezentowanych w tomie prosimy traktować zarówno jako przykład szerokiego zakresu możliwości poznawczych na obszarze badań komunikacji, jak i jako propozycję rozwoju kolejnych projektów przez zainteresowanych badaczy oraz inspirację dla nich".
Fragment Wstępu
Książka "Badanie komunikacji vol. 2" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2019 r. Cena 37.15 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.