pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badanie i projektowanie komunikacji 4

Dane szczegółowe:
Wydawca: Libron
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 258 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788365148384
ISBN: 978-83-6514-838-4
Data: 2015-12-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

Seria "Projektowanie komunikacji" jest wydawana przez Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Wśród tytułów można znaleźć m.in. publikacje pracowników i współpracowników Zakładu Projektowania Komunikacji, tom Badanie i projektowanie komunikacji, tom z wystąpieniami z cyklu "Komunikacje w rozmowie", prace studentów specjalności Projektowanie komunikacji i wizerunku instytucji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.

Książka jest zbiorem tekstów obejmujących szeroki zakres pola badawczego i projektowego z dziedziny nauki o komunikacji. Wśród artykułów można znaleźć zarówno prace teoretyczne, jak i wyniki badań i analiz.

Książka "Badanie i projektowanie komunikacji 4" - oprawa miękka - Wydawnictwo Libron. Książka posiada 258 stron i została wydana w 2015 r.