Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 260 s. |
Wymiar: | 240x169 mm |
EAN: | 9788322633885 |
ISBN: | 978-83-2263-388-5 |
Data: | 2023-06-12 |
Opis książki:
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
Książka "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach" - Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2018 r. Cena 25.18 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.