pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

(Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów przezydenckich III RP

Autor książki:

Marzenna Cichosz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788374415873
ISBN: 978-83-7441-587-3
Data:2001-01-08
27.93 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

"W jaki sposób kreować swój wizerunek" "Jakich sposobów używają politycy, by podobać się swoim wyborcom" "Kiedy należy rozpocząć kampanię wyborczą" "Czy każdy może zostać prezydentem" Na te pytania stara się odpowiedzieć autorka książki "(Auto)kreacja wizerunku polityka". Analizując dotychczasowe kampanie organizowane przed wyborami prezydenckimi w Polsce, wskazuje na uwarunkowania procesu kreowania wizerunku polityka, stosowane przez polityków strategie oraz sposoby zdobywania popularności. Dzięki tej książce, Czytelnik może zajrzeć za kulisy działań sztabów wyborczych oraz poznać techniki perswazji stosowane przez najbardziej wpływowych polskich polityków.

Książka "(Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów przezydenckich III RP" - Marzenna Cichosz - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Cena 27.93 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.