Auf ins Geschaftsleben. Vademecum leksyki niemieckiego języka biznesu
Franciszka Witkowska, Emilia Wojtczak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 316 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788373952362 |
ISBN: | 978-83-7395-236-2 |
Data: | 2007-06-06 |
Opis książki:
Niniejsza publikacja obejmuje materiał leksykalny z zakresu niemieckiego języka biznesu, niezbędny do komunikowania się w sytuacjach związanych z przebiegiem kontaktów polskich i krajów niemieckojęzycznych. Może ono stanowić doskonałe uzupełnienie podręczników obecnych nie tylko na polskim rynku wydawniczym. Może być także dodatkową pomocą w przygotowaniu do egzaminów, umożliwiających zdobycie międzynarodowych certyfikatów z języka niemieckiego w sferze biznesu oraz języka ogólnego, jak również literaturą pomocniczą dla pracowników firm mających kontakty służbowe z firmami w krajach niemieckojęzycznych.
Vademecum adresowane jest do studentów języka biznesu, studentów kierunków ekonomicznych, handlowych i menedżerskich oraz innych uczących się języka niemieckiego w Polsce lub za granicą, jak również do osób pracujących w firmach polsko-niemieckich oraz w polskich firmach, które mają kontakty z firmami z krajów niemieckojęzycznych.
Książka "Auf ins Geschaftsleben. Vademecum leksyki niemieckiego języka biznesu" - Franciszka Witkowska, Emilia Wojtczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.