pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Auf ins Geschaftsleben. Vademecum leksyki niemieckiego języka biznesu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 316 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373952362
ISBN: 978-83-7395-236-2
Data: 2007-06-06
Cena wydawcy: 30.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza publikacja obejmuje materiał leksykalny z zakresu niemieckiego języka biznesu, niezbędny do komunikowania się w sytuacjach związanych z przebiegiem kontaktów polskich i krajów niemieckojęzycznych. Może ono stanowić doskonałe uzupełnienie podręczników obecnych nie tylko na polskim rynku wydawniczym. Może być także dodatkową pomocą w przygotowaniu do egzaminów, umożliwiających zdobycie międzynarodowych certyfikatów z języka niemieckiego w sferze biznesu oraz języka ogólnego, jak również literaturą pomocniczą dla pracowników firm mających kontakty służbowe z firmami w krajach niemieckojęzycznych.
Vademecum adresowane jest do studentów języka biznesu, studentów kierunków ekonomicznych, handlowych i menedżerskich oraz innych uczących się języka niemieckiego w Polsce lub za granicą, jak również do osób pracujących w firmach polsko-niemieckich oraz w polskich firmach, które mają kontakty z firmami z krajów niemieckojęzycznych.

Książka "Auf ins Geschaftsleben. Vademecum leksyki niemieckiego języka biznesu" - Franciszka Witkowska, Emilia Wojtczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.