Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze. Studia przypadków
Katarzyna Marak, Miłosz Markocki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Mikołaja Kopernika |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 182 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788323136958 |
ISBN: | 978-83-2313-695-8 |
Data: | 2017-03-24 |
Opis książki:
Zbiór studiów poświęconych zarówno teoretycznemu, jak i praktycznemu wymiarowi badania gier cyfrowych. Autorzy położyli nacisk na dwa obszary tych badań. Pierwszym z nich, będącym jednocześnie głównym celem tej publikacji, jest uporządkowanie terminologii związanej z grami, wyjaśnienie niejasności w tłumaczeniu i stosowaniu terminów w międzynarodowym dyskursie groznawczym, a także opisanie cech właściwych grom cyfrowym. Z kolei drugi obszar badawczy obejmuje rozmaite zjawiska związane z grami cyfrowymi, zbliżające do siebie graczy i twórców oraz sprzyjające łączeniu się graczy w grupy, tworzeniu społeczności i kreowaniu tożsamości. Książka skierowana jest do badaczy gier, a także do osób dopiero zapoznających się z tą tematyką.
Książka "Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze. Studia przypadków" - Katarzyna Marak, Miłosz Markocki - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2016 r.