Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej |
Rok wyd.: | 2013 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 132 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788373485075 |
ISBN: | 978-83-7348-507-5 |
Data: | 2016-01-14 |
Cena wydawcy: 63.50 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Współczesność to świat kultury konsumpcyjnej i społeczeństwa konsumpcyjnego, to skomercjalizowana rzeczywistość, w której wszyscy się poruszamy. Komercjalizacji podlega coraz więcej zachowań społecznych, procesów ekonomicznych i twórczych. W tej sytuacji należy założyć, że również architektura uczestniczy w tym procesie.
Książka "Architektura komercyjna. Próba definicji" - Elżbieta Ratajczyk-Piątkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Politechniki Gdańskiej. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2013 r.