pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Antisocial Media

Autor książki:

Siva Vaidhyanathan

Dane szczegółowe:
Wydawca: WAB
Rok wyd.: 2018
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 415 s.
Wymiar: 142x202 mm
EAN: 9788328060357
ISBN: 978-83-2806-035-7
Data: 2018-11-15
Cena wydawcy: 36.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Antisocial Media, książka poświęcona hegemonii Facebooka, ukazuje się w najlepszym możliwym momencie, wpisując się w debatę o roli mediów społecznościowych w zachodnim modelu demokracji.

Antisocial Media to atak na obecny model biznesowy Facebooka wszystkich frontach. Autor opisuje manipulacje, jakim poddawany jest użytkownik po to, aby uzależnić go od Facebooka. Ten "największy na świecie system inwigilacji" gromadzi dane o dwóch miliardach użytkowników. Żaden inny nośnik reklam nie może się równać z tym, co oferuje serwis Zuckerberga. Oferta gazet, magazynów i telewizji wypada przy tym bardzo blado. W systemie Zuckerberga produktem jesteśmy my - i nasza uwaga.

Vaidhyanathan odnosi się również do gorącego tematu spłycenia debaty publicznej w zachodnich demokracjach, antagonizacji i radykalizacji różnych grup społecznych, tworzenia zamkniętych baniek informacyjnych, wyboru Donalda Trumpa na prezydenta USA, wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej i wpływu obcych państw (głównie Rosji) na wiele z tych procesów. Antisocial Media to bardzo aktualna znakomita próba ujęcia zjawiska współczesnego w solidnych ramach koncepcyjnych.

Książka "Antisocial Media" - Siva Vaidhyanathan - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo WAB. Książka posiada 415 stron i została wydana w 2018 r.