Tytuł książki:
Annales XLIV. Oeconomia
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 220 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 977045995860349 |
ISSN: | 04599586 |
Data: | 2015-04-07 |
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Istotą działań marketingowych jest konentracja na potrzebachklienta i dażenie do ich zaspokojenia na poziomie satysfakcjonującym obie strony wymiany.Celem artykułu jest zaprezentowanie, z perspektywy marketingowej, istoty rachunku docelowego, w którym cena odgrywa istotną rolę - wbrew tradycyjnemu myśleniu, że to koszty decydują o poziomie cen.
Książka "Annales XLIV. Oeconomia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2015 r.