Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ABE Marketing |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 52 s. |
Wymiar: | 260x260 mm |
EAN: | 9788361380320 |
ISBN: | 978-83-6138-032-0 |
Data: | 2009-02-25 |
Opis książki:
Projektanci to myślące stworzenia; gromadzą w swoich głowach możliwie jak najwięcej materiału, jeszcze surowego, wymagającego dopieroobróbki", a następnie tworząc, czerpią z niego. Anatomia projektu" ukazuje, że nie ma rzeczy nieważnych, bo inspiracją może być wszystko źródła znane i nieznane, zupełnie oczywiste i zdawało by sę - niekonsekwentne. Metaforycznie można by powiedzieć, że ta wyjątkowa książka dokonuje jakby sekcji 49 kompletnie ukończonych prac współczesnego graficznego designu. Jeśli zdejmiemy zewnętrzną powłokę, ukaże się szkielet, trzymający razem organa wewnętrzne - a żaden z nich nie może istnieć bez drugiego. Jeżeli usuniemy choćby jedną część, naruszymy całość projektu. To anatomiczne studium uczy, jak bardzo współczesne prace są powiązane z historią designu. Jeden motyw wywodzi się (lub zanika) z drugiego, jedna technika przeradza się w inną, lepszą. Pod zewnętrzną powierzchnią każdego plakatu, opakowania, okładki książki czy billboardu kryje się twórcze DNA, które określa i wyjaśnia, dlaczego dany projekt wygląda właśnie tak, a nie inaczej.
Książka "Anatomia projektu" - Steven Heler, Mirko Ilic - oprawa twarda - Wydawnictwo ABE Marketing. Książka posiada 52 stron i została wydana w 2008 r.