Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2000 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 120x190 mm |
EAN: | 9788385881711 |
ISBN: | 83-85881-71-9 |
Data: | 2006-11-13 |
Opis książki:
Umiejętność komunikowania się jest bezspornie najważniejszym narzędziem zarządzania. Cztery podstawowe zdolności to: MÓWIENIE, SŁUCHANIE, PISANIE i CZYTANIE. Wielu menedżerów uważa, że je posiadło. Czy rzeczywiście? Słuchanie jest chyba najbardziej ulotną spośród umiejętności komunikacji. Czy wykorzystujesz w pełni skuteczność słów, aby przekonywać i być naprawdę słyszanym? Czy słyszysz to, co ludzie rzeczywiście mówią? Potrafisz pisać, lecz czy twoje listy i raporty do końca przekazują treść tego, co chcesz powiedzieć? Czy chciałbyś poprawić przyswajanie i rozumienie tysięcy stów, jakie musisz czytać każdego dnia? Profesor John ADAIR, należący do czołówki brytyjskich ekspertów w dziedzinie zarządzania, nie tylko pomaga doskonalić nasze naturalne zdolności, ale też wychodzi poza te podstawy, zajmując się sprawami pokrewnymi, takimi jak prezentacje, wywiady, uczestnictwo w zebraniach, prowadzenie spotkań, korzystanie z pomocy audiowizualnych etc. Książka ta udziela wskazówek nie tylko kiedy się komunikować i dlaczego, ale też jak to należy robić. Jej autor jest profesorem wydziału zarządzania Uniwersytetu w Exter. Jest także konsultantem wielu instytucji związanych z edukacją i biznesem, doradcą rządu brytyjskiego. Został zaliczony do czterdziestki ludzi z całego świata, którzy najbardziej przyczynili się do rozwoju studiów nad teorią i praktyką zarządzania.
Książka "Anatomia biznesu. Komunikacja" - John Adair - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2000 r.