pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Anatomia biznesu. Komunikacja

Autor książki:

John Adair

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 120x190 mm
EAN: 9788385881711
ISBN: 83-85881-71-9
Data: 2006-11-13
Cena wydawcy: 24.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Umiejętność komunikowania się jest bezspornie najważniejszym narzędziem zarządzania. Cztery podstawowe zdolności to: MÓWIENIE, SŁUCHANIE, PISANIE i CZYTANIE. Wielu menedżerów uważa, że je posiadło. Czy rzeczywiście? Słuchanie jest chyba najbardziej ulotną spośród umiejętności komunikacji. Czy wykorzystujesz w pełni skuteczność słów, aby przekonywać i być naprawdę słyszanym? Czy słyszysz to, co ludzie rzeczywiście mówią? Potrafisz pisać, lecz czy twoje listy i raporty do końca przekazują treść tego, co chcesz powiedzieć? Czy chciałbyś poprawić przyswajanie i rozumienie tysięcy stów, jakie musisz czytać każdego dnia? Profesor John ADAIR, należący do czołówki brytyjskich ekspertów w dziedzinie zarządzania, nie tylko pomaga doskonalić nasze naturalne zdolności, ale też wychodzi poza te podstawy, zajmując się sprawami pokrewnymi, takimi jak prezentacje, wywiady, uczestnictwo w zebraniach, prowadzenie spotkań, korzystanie z pomocy audiowizualnych etc. Książka ta udziela wskazówek nie tylko kiedy się komunikować i dlaczego, ale też jak to należy robić. Jej autor jest profesorem wydziału zarządzania Uniwersytetu w Exter. Jest także konsultantem wielu instytucji związanych z edukacją i biznesem, doradcą rządu brytyjskiego. Został zaliczony do czterdziestki ludzi z całego świata, którzy najbardziej przyczynili się do rozwoju studiów nad teorią i praktyką zarządzania.

Książka "Anatomia biznesu. Komunikacja" - John Adair - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2000 r.