Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wolters Kluwer business |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 352 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788326406218 |
ISBN: | 978-83-2640-621-8 |
Data: | 2010-09-14 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Każdy z nas może wymienić marki, które jeszcze niedawno królowały na rynku, a teraz słuch po nich zaginął. Co mogły się stać? Zarządy stojących za nimi organizacji nie potrafiły skutecznie przeprowadzić zmian pozawalających na dalszy rozwój. Firmy nie wytrzymały konkurencji.
Książka "Analiza zmian strategicznych" - Julia Balogun, Veronica Hope Hailey - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 352 stron i została wydana w 2010 r.