pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Analiza zawartości mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nieruchomości i Finanse
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
EAN: 9788391709825
ISBN: 83-917098-2-5
Data:2001-01-09
Cena wydawcy: 19.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jest to pierwszy w polskim piśmiennictwie praktyczny poradnik korzystania z analizy zawartości prasy, radia, telewizji jako narzędzia w badaniach komunikowania masowego. Jest napisany w przystępnym językiem, zawiera liczne przykłady. Choć przeznaczony głównie dla studentów dziennikarstwa, medioznawców, zapewne zainteresuje tez adeptów innych kierunków humanistycznych - socjologii, psychologii, historii, kulturoznawstwa, językoznawstwa, a także zarządzania kulturą i mediami. Małgorzata Lisowska - Magdziarz, dr, medioznawca, specjalista w zakresie teorii komunikowania. Szczególnie zajmuje się problematyką perswazji w sferze publicznej, reklamą oraz semiotyką mediów. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Książka "Analiza zawartości mediów" - Małgorzata Lisowska-Magdziarz - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieruchomości i Finanse.