Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Nieruchomości i Finanse |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
EAN: | 9788391709825 |
ISBN: | 83-917098-2-5 |
Data: | 2001-01-09 |
Opis książki:
Jest to pierwszy w polskim piśmiennictwie praktyczny poradnik korzystania z analizy zawartości prasy, radia, telewizji jako narzędzia w badaniach komunikowania masowego. Jest napisany w przystępnym językiem, zawiera liczne przykłady. Choć przeznaczony głównie dla studentów dziennikarstwa, medioznawców, zapewne zainteresuje tez adeptów innych kierunków humanistycznych - socjologii, psychologii, historii, kulturoznawstwa, językoznawstwa, a także zarządzania kulturą i mediami. Małgorzata Lisowska - Magdziarz, dr, medioznawca, specjalista w zakresie teorii komunikowania. Szczególnie zajmuje się problematyką perswazji w sferze publicznej, reklamą oraz semiotyką mediów. Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Książka "Analiza zawartości mediów" - Małgorzata Lisowska-Magdziarz - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieruchomości i Finanse.