pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320822595
ISBN: 978-83-2082-259-5
Data: 2016-10-25
47.65 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Opis książki:

W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Książka "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa" - Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2016 r. Cena 47.65 zł. Zapraszamy na zakupy!