Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 240 s. |
Wymiar: | 162x237 mm |
EAN: | 9788320822595 |
ISBN: | 978-83-2082-259-5 |
Data: | 2016-10-25 |
Opis książki:
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej - najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Książka "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa" - Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 240 stron i została wydana w 2016 r. Cena 47.65 zł. Zapraszamy na zakupy!