pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Alianse strategiczne. Problemy teorii i dylematy praktyki. Seria: Biblioteka menedżera

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Rok wyd.: 2000
Oprawa: twarda
Ilość stron: 220 s.
Wymiar: 135x200 mm
EAN: 9788372300355
ISBN: 83-7230-035-6
Data: 2005-02-04
Cena wydawcy: 11.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Immanentną cecha współczesnej gospodarki są skokowe zmiany w wielu jej dziedzinach. Zmiany w otoczeniu ewoluują w kierunku globalizacji, co wymusza niekonwencjonalne zachowania się przedsiębiorstw i przyjmowanie przez nie niekonwencjonalnych strategii działania. Jedną z takich strategii stosowanych w skali globalnej jest współpraca w postaci aliansów, które w latach dziewiećdziesiątych stały się dominującą formą współpracy przedsiębiorstw. Także w Polsce wiele przedsiebiorstw stosuje tę strategię i należy przypuszczać, że zainteresowanie nią w naszym kraju będzie rosło wraz z postępujacymi procesami integracyjnymi z Unią Europejską oraz coraz wiekszą atrakcyjnością Polski jako partnera gospodarczego. Wychodząc naprzeciw tym tendencjom autorzy niniejszei książki postawili sobie za cel kompleksowe zaprezentowanie strateii aliansów, toteż starają się zidentyfikować różne koncepcje aliansów, przedstawić zróżnicowane uwarunkowania zarządzania nimi, dokonać analizy i oceny korzyści (zagrożeń) związanych ze stosowaniem tej strategii, a także uwidocznić całą złożoność procesu współpracy w formie aliansów, której nie można prowadzić przy wykorzystaniu prostych, znanych schematów.

Książka "Alianse strategiczne. Problemy teorii i dylematy praktyki. Seria: Biblioteka menedżera" - Halina Chwistecka-Dudek, Włodzimierz Sroka - oprawa twarda - Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu. Książka posiada 220 stron i została wydana w 2000 r.