Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2002 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 206 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788372512239 |
ISBN: | 83-7251-223-X |
Data: | 2008-11-20 |
Opis książki:
Celem książki jest przedstawienie aliansów strategicznych jako sposobu na zwiększenie możliwości rozwojowych przedsiębiorstw. Dzięki sojuszom mogą one odnieść znacznie większe korzyści niż gdyby funkcjonowały indywidualnie. Wiele uwagi poświęcono problemom tworzenia i zarządzania współpracą przez niezależne od siebie organizacje i wynikającym z tego konsekwencjom. Istotną częścią książki jest opis doświadczeń przedsiębiorstw, które zdecydowały się na rozwój poprzez tworzenie aliansów strategicznych oraz wynikające stąd wnioski. Ze szczególną uwagą zaprezentowano sojusze zawierane przez podmioty gospodarcze pochodzące z różnych krajów.
Kluczowe hasła: Alianse strategiczne jako forma rozwoju korporacji Uwarunkowania i motywy zawierania aliansów strategicznych Zarządzanie aliansami strategicznymi Powiązania sieciowe jako efekt zawiązywania mnogich aliansów strategicznych
Książka "Alianse strategiczne" - Joanna Cygler - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 206 stron i została wydana w 2002 r.