Aksjologiczny i pragmatyczny wymiar współczesnej polityki
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 200 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788375255027 |
ISBN: | 978-83-7525-502-7 |
Data: | 2012-12-14 |
Opis książki:
Zdecydowana większość tekstów zawartych w niniejszej monografii przygotowana została na podstawie referatów wygłoszonych przez ich Autorów na konferencji naukowej pt. Polityka-Etyka-Praca, zorganizowanej przez Katedrę Socjologii Polityki i Moralności Uniwersytetu Łódzkiego w czerwcu 2010 r. w Bukowinie Tatrzańskiej. Problematyka podejmowana w oddawanej do rąk czytelnika monografii odnosi się do dwóch, jakże różnych a jednocześnie nierozerwalnie ze sobą związanych wymiarów współczesnej polityki; do wymiaru aksjologicznego, który zazwyczaj w sposób zapośredniczony przejawia się w myśleniu i działaniu politycznym, oraz do wymiaru pragmatycznego, wynikającego z logiki współczesnego marketingu politycznego, zwłaszcza zaś marketingu wyborczego, w ramach którego politycy w systemach demokratycznych z jednej strony muszą zabiegać o tożsamość programową partii, z drugiej zaś o tożsamość wizerunkową, stanowiąca punkt odniesienia na tzw. rynku politycznym.
Książka "Aksjologiczny i pragmatyczny wymiar współczesnej polityki" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2011 r.