pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Agenda Setting Old and New Problems in the Old and New Media

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 166 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322933220
ISBN: 978-83-229-3322-0
Data: 2012-09-20
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Agenda-setting to teoria i metoda badawcza której korzenie sięgają lat siedemdziesiątych XX wieku. Stworzona została przez amerykańskich badaczy Maxwella Mc Combsa i Dana Shawa. Początkowo badania koncentrowały się na poszukiwaniu związku pomiędzy przekazem medialnym a opinią publiczną. Wieloletnie obserwacje wykazały istnienie korelacji pomiędzy najbardziej wyeksponowanymi przez media tematami a postrzeganiem ich przed odbiorców jako najważniejsze. Przełom XX i XXI wieku to czas zmian w obszarze funkcjonowania mediów i korzystania z nich. Tradycyjne media zaczęły tracić swoją pozycję na rzecz Internetu i mediów społecznościowych. Tym samym pojawiają się pytania o nowe kierunki badań nad agenda-setting. W sytuacji kiedy odbiorcy mediów są coraz bardziej świadomymi konsumentami przekazu medialnego nie ma już pewności że przekaz będzie oddziaływał jak dawniej. Niniejsza książka prezentuje wybrane nowe kierunki badań nad agenda-setting ukazuje świeże spojrzenie zarówno na wymiar teoretyczny jak i empiryczny agendy medialnej. Publikacja zawiera teksty badaczy z Australii Litwy Polski Słowacji Turcji i Stanów Zjednoczonych. Wierzymy że tom będzie stanowił ważne uzupełnienie wiedzy o agenda-setting która nadal w Europie Środkowo-Wschodniej nie została w pełni wykorzystana w studiach empirycznych.

Książka "Agenda Setting Old and New Problems in the Old and New Media" - Bogusława Dobek-Ostrowska (red.), Bartłomiej Łódzki (red.), Wayne Wanta (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 166 stron i została wydana w 2012 r.