Tytuł książki:
Aby wpadło w oko... O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku
Autor książki:
Agnieszka Janiak-Jasińska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | DiG |
Rok wyd.: | 1998 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 139 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788371810145 |
ISBN: | 83-7181-014-8 |
Data: | 2005-03-22 |
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorka bada formy i funkcje reklamy prasowej z perspektywy przemian związanych z uprzemysłowieniem ziem polskich, z powstawaniem nowoczesnej gospodarki rynkowej, modernizacją handlu. Książka bogato ilustrowana reklamami zamieszczanymi w prasie codziennej oraz periodykach społecznych i kulturalnych Królestwa Polskiego początku XX w.
Książka "Aby wpadło w oko... O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku" - Agnieszka Janiak-Jasińska - oprawa miękka - Wydawnictwo DiG. Książka posiada 139 stron i została wydana w 1998 r.