Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788324619689 |
ISBN: | 978-83-246-1968-9 |
Data: | 2009-12-02 |
Opis książki:
Kochaj klienta swego, jak siebie samego:
- inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza
- doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
- siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia
Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy... nie mogę odeprzeć myśli... że małych rzeczy nie ma
Bruce Barton
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich.
Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiś zazdrośnik napisał:Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się śmieje, Barton się krzywi. Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton".
W epoce informacji, przeładowanej nowymi pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi książkami, nowymi wiadomościami, nie jesteśmy żadną miarą w stanie zapamiętać wiadomości z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteśmy zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeśli można ich uniknąć, sięgając do krynicy geniuszu Bruce"a Bartona -- proroka reklamy.
Siedem ODNALEZIONYCH sekretów sukcesu.
- Pokaż firmę, której nikt nie zna.
- Wykorzystaj Boga, by przekonać wszystkich.
- Mów za pomocą przypowieści.
- Rzucaj wyzwania, by pięli się pod górę.
- Odkryj jeden brakujący element.
- Ofiaruj siebie.
- Naostrz nóż.
Książka "7 zaginionych tajemnic sukcesu" - Joe Vitale - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2010 r.