3D Studio MAX. Czarna księga animatora
S. Kennedy, George Maestri, R. Frantz
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 620 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788371970290 |
ISBN: | 978-83-7197-029-0 |
Data: | 2009-09-07 |
Opis książki:
3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również -- a może nawet przede wszystkim -- wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko. Poruszać obiektami możemy w sposób bardzo prosty, wprowadzając odpowiednie animowane transformacje lub wykorzystując pola sił (space warps), czy gotowe kontrolery animacji (animation controllers).
Animacje tworzymy w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Tworzenie animacji różni ną się od zwykłej, modelarskiej pracy. Nie wystarczy zaplanowanie wyglądu obiektów, należy zaprojektować ich ruchy i wzajemne powiązania czasowe.
Jeśli czytając książki "3D Studio MAX. Doskonałość i precyzja" oraz "3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty" brakowało Ci praktycznych przykładów, to jest to książka dla Ciebie. Kolejne rozdziały są w zasadzie osobnymi praktycznymi przykładami, których przerobienie pozwoli Ci poznać tajniki animacji.
Książka "3D Studio MAX. Czarna księga animatora" - S. Kennedy, George Maestri, R. Frantz - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 620 stron i została wydana w 2011 r.