Tytuł książki:
3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia
Autor książki:
Kelly L. Murdock
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 296 s. |
Wymiar: | 176x250 mm |
EAN: | 9788371973758 |
ISBN: | 83-7197-375-6 |
Data: | 2009-09-07 |
Cena wydawcy: 65.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede wszystkim narzędzia, a biegłość w posługiwaniu się nimi pozwala znaleźć się w czołówce i... osiągnąć sukces.Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.
Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:
- Praca z oknem Track View i kontrolerami.
- Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
- Konstruowanie hierarchii obiektów.
- Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
- Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
- Matematyka i fizyka w animacji
- wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
- Efekty renderingu (Render Effects).
- Język programowania MAXScript w animacji.
Książka "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia" - Kelly L. Murdock - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2001 r.