pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia

Autor książki:

Kelly L. Murdock

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2001
Oprawa: twarda
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788371973758
ISBN: 83-7197-375-6
Data: 2009-09-07
Cena wydawcy: 65.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede wszystkim narzędzia, a biegłość w posługiwaniu się nimi pozwala znaleźć się w czołówce i... osiągnąć sukces.

Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.

Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:

  • Praca z oknem Track View i kontrolerami.
  • Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
  • Konstruowanie hierarchii obiektów.
  • Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
  • Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
  • Matematyka i fizyka w animacji
  • wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
  • Efekty renderingu (Render Effects).
  • Język programowania MAXScript w animacji.

Książka "3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia" - Kelly L. Murdock - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2001 r.