pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 398 s.
Wymiar: 253x119 mm
EAN: 9788365667069
ISBN: 978-83-6566-706-9
Data: 2018-11-08
Cena wydawcy: 32.81 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka jest zbiorem artykułów poświęconych polskim debatom przedwyborczym. Powstała z okazji dwudziestej rocznicy pierwszej telewizyjnej debaty przedwyborczej między Lechem Wałęsą a Aleksandrem Kwaśniewskim (1995) i jest wspólną inicjatywą badaczy z kilku ośrodków naukowych w Polsce. Przedsięwzięcie ma charakter interdyscyplinarny, a wśród autorów są badacze retoryki i komunikacji, medioznawcy, językoznawcy, politolodzy i socjolodzy.

Inspiracją do dyskusji nad polskimi debatami przedwyborczymi były pytania: Ile debaty jest w telewizyjnej debacie przedwyborczej?; Czy debata przekonuje, informuje, dostarcza rozrywki?; Jaka jest przyszłość debat w dobie ekspansji internetu?; Czy można mówić o tradycji polskich debat przedwyborczych?; Czy organizacja debat powinna być w gestii instytucji pozarządowej?

Książka "20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego. Książka posiada 398 stron i została wydana w 2018 r.