100 lat. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Rebis |
Rok wyd.: | 2023 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 512 s. |
Wymiar: | 150x225 mm |
EAN: | 9788383380636 |
ISBN: | 978-83-8338-063-6 |
Data: | 2023-09-18 |
Opis książki:
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie. Harvard Business Review to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew Mc Afee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą. Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem Harvard Business Review, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.
Książka "100 lat. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia" - praca zbiorowa - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 512 stron i została wydana w 2023 r. Cena 53.94 zł. Zapraszamy na zakupy!