pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

100 lat. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2023
Oprawa: twarda
Ilość stron: 512 s.
Wymiar: 150x225 mm
EAN: 9788383380636
ISBN: 978-83-8338-063-6
Data: 2023-09-18
53.60 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Opis książki:

Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie. Harvard Business Review to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in. - Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię, - Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji, - Tim Brown o myśleniu projektowym, - Linda A. Hill o stawaniu się szefem, - Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej, - Erik Brynjolfsson i Andrew Mc Afee o sztucznej inteligencji, - Robert Livingston o równości rasowej w pracy, - Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy, - Robert B. Cialdini o nauce perswazji, - W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu, - Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym, - Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą. Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem Harvard Business Review, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.

Książka "100 lat. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia" - praca zbiorowa - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 512 stron i została wydana w 2023 r. Cena 53.60 zł. Zapraszamy na zakupy!